شـــــــات و مـنــتــديــــات @$&{ بــحــر الــدمــوع }&$@
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك 74019
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك 74019
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــرحــبــا بـيـكـم فـى شــات ومـنــتـديـات @$&{ بــحــر الــدمــوع }&$@

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Ghfghfghfghfخمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Itrcvc
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Fgvdv10
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Fgvdv10
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MR.mahmoud
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك I_vote_rcapخمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك I_voting_barخمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك I_vote_lcap 
A7MED.MANO
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك I_vote_rcapخمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك I_voting_barخمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك I_vote_lcap 
MANDO
ساحرة الشرق
tena
lolo
nonahanan
محمود الأحمد
k.a.r.e
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 فاتحي مواضيع
ساحرة الشرق
MR.mahmoud
MANDO
tena
A7MED.MANO
nonahanan
محمود الأحمد
lolo
k.a.r.e
المواضيع الأخيرة
» قصه ماساه ام
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالسبت فبراير 13, 2021 8:49 pm من طرف MR.mahmoud

» أسئلة و أجوبة تهم كل المسلمين صغار و كبار نساء و رجال حول شهر رمضان المبارك
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2012 7:35 am من طرف ساحرة الشرق

» أسئلة و أجوبة تهم كل المسلمين صغار و كبار نساء و رجال حول شهر رمضان المبارك
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2012 7:33 am من طرف ساحرة الشرق

» انا بعشقك...من اروع رومانسيات صابر الرباعى
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2012 7:23 am من طرف ساحرة الشرق

» أهلا رمضان :: محمود المصري و محمد عبدالمقصود
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2012 7:16 am من طرف ساحرة الشرق

» المسيح عيسى في سوريا ويدعوكم إلى الإسلام
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2012 4:40 pm من طرف محمود الأحمد

» سهرة خاصة أول و أجمل لقاء للشيخ أبي اسحاق الحويني بعد بتر ساقه 28 06 2012
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالسبت يونيو 30, 2012 1:16 am من طرف ساحرة الشرق

» عندنا بس الحصرى شاهد فلم المصلحة اون لاين نسخه رائعة dvd
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالسبت يونيو 30, 2012 1:09 am من طرف ساحرة الشرق

» حصريا فلم محترم الا ربع مشاهدة اون لاين dvd
خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 19, 2011 11:24 pm من طرف ساحرة الشرق

المواضيع الأكثر نشاطاً
قلبك محكمتي ( ادخل واختبر قلبك علشان ترتاح نفسيتك)
@{للشكاوى ولاقترحات}@
@{لــلــشــبــاب فــقــط {ممنوع دخول البنات} }@
مقولات عن الحب
رسائل حب من القلب
اشعار اخر زمن
حوار بين قلبين لم يشعر بهم احد
الرجاله المفتريه شوفوا بيعملو ايه
اذا كان الحب لعبه فهذه هي قوانينها ضروري تدخلوا
مكنتش مصدق
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 44 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 44 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 44 بتاريخ الإثنين يوليو 01, 2024 2:07 pm
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط شـــــــات و مـنــتــديــــات @$&{ بــحــر الــدمــوع }&$@ على موقع حفض الصفحات
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
تصويت
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 34 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو سنين عزاب عيشتة معاك فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 410 مساهمة في هذا المنتدى في 138 موضوع
منتدى

خمسه فرفشه ههههههههههه ادخل واضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MR.mahmoud
@ {صاحب الموقع} @
@ {صاحب الموقع} @
MR.mahmoud

الحمل الثعبان
تاريخ الميلاد : 21/03/1989
العمل/الترفيه : صنايعى
المزاج : رايــــــــق وبـحـب جـديـد

خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: خمسه فرفشه ههههههههههه ادخل واضحك   خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالخميس ديسمبر 09, 2010 6:05 pm

Arrow
مسطولبيقول لصاحبه : يا أخى أمبارحدخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه خدوها و ربوها لغايه ماكبرت وفى الاخر طلعت أمهم…………………………………………..…………………………………….مرة ثلاثمساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى :”انزل شوف العربية مالها” فنزل مطلعشفنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل الثالث قال لهم:”فيه إيه؟؟” فقالوا له :”هسسسسس العجلة نايمة”…………………………………………..…………………………………….لغز محشش: قطار يمشي 60 كلم في الساعة فكم عصفور فيالشجرة اذا كان الببسي ب 100 فيلس؟…………………………………………..…………………………………….مرة اتنينمساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانىمسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا…………………………………………..……………………………………..مرة واحد ماشىمع خطيبته واخر انسجام فقالها “عارفة اية هو الحب واية الجواز؟” قالته “لا” قالها: “الحب زى النجومالجميلة اللى فى السماء” قالتله”طب والجواز؟” قالها:”دى البلاعة اللىواحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..”…………………………………………..……………………………………..خروف بيسأل خروف “مر عيدين ومذبوحكش ليه؟” قال اصل انامتسجل في شهاده الميلاد حمار…………………………………………..……………………………………..واحد مسطول ركبتاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباكقال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!………………………………………….. ………………………………………اتنين محششين بيتفرجو على مطشفالمزيع بيقول “دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوباااااجوة الجون” فالمحشش قال لزميله “إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه”………………………………………….. ………………………………………واحد محششفتح محل سماه منجره الاقمشه الكهربائيه لحلاقه الاحذيه الطازجه
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقولللراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسألالتاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة.. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايزبلونة؟؟؟ قال له لأ… فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولوديطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحتللدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له“اتفضل” التاني يقوله “لأ اتفضل إنت الأول.”مرهالمدرس سأل الاطفال فى الفصل الى يفتكرنفسه غبى يقف … بعد شويه وقف تلميذ …فساله المدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي ..فرد عليهالتلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذمرة واحد قال لصاحبه “عاوز أعمل لمراتيمفاجأة فى عيد جوازنا” صاحبه قالوا“هتعملإيه؟” قالوا “هوديها الصين” قالوا “يا راجل فى جوازكوا الخمسة و عشرين توديها الصين، أومالفى عيد جوازكوا الخمسين هتعمل ايه؟” فقالوا“هروحاخدها”مرة واحد عصبي اتجوز وحدةعصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدىمرة اتنين لسة متجوزينجديد وخرجين ومشين على الكورنيش الزوج:شايفة القمر يا قمرايا الزوجة :شايف النيليا منيل مرة دكتوردخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعدهلقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزهاواحد حرامى سرق بابمن واحد مسطول ...... فالمسطول قعد يجرى وراه الحرامى ... فقامالحرامى حاطط الباب فى نص الشارع وجرى ....فالمسطول وقف عند الباب وقال له افتحيا جبان
مره حشاشين كانوقاعدين في خيمه...بس مكانش معاهم حاجه يولعو بيها فبعتوواحد منهم يجبلهم ولاعه...طلعودخل من الناحيه التانيه !!و قال يا جماعه لو سمحتو ممكن ولاعه.... قالولهاقعد..اقعد.. احنا بعتنا واحد يجيب
مرةظابط لقى تلاته شباب شربين فىالشارع مسكهم وقبل ميروحوا على القسم صعبوا علية فقلهم اللى هيقلى جملة اخركلمة منها لأ هروحة الاول قالة : ياباشا انا شربت بانجو وخمرة ولكنظابط كلمنى لأ الظابط قاله: يابنى جدع روح روح والتانى قاله:ياباشا انا سرقت وقتلت لكن ركبت عربية البوكس لأ الظابطقاله : شاطر يابنى روح روح التالتقاله: ياباشا لو قلت الحقيقة هتصدقنى الظابط قاله : طبعا لأ التالت قاله: طيبروح انت ياباشا
اثنينمساطيل قاعدين فى قهوة وقدامهممرايه ... واحد قال للتاني بص الأتنين اللى قاعدين هناكدول ..تعالى نروح لهم........ جميقوموا ، راح قايله أقعد ... همّا اللى جايين

جماعةبيحششوا فى الطرب وطب عليهم البوليس وقالهم الظابط:قدامىكلكم على البوكس..واحدمرديش قام الظابط شخط فيه وقالوا:قوم يامسطول رد المسطول وقالوا:لأياباشاانا مش معاهم ..اناميت
مساطيلقاعدين بيصيدوا جراد ، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال جت أمهم ... استخبوااستخبوا

اتنينمساطيل قاعدين وبعدين فى جنازة معدية عليهم ... وعلى نفسالطريق فى عربية نقل جاية بسرعةفائقة ..... فالجنازة تركت الميت وجريت .... وفجأه العربية ضربت فراملوتفادت الجنازة ..... فالمسطول قال لصاحبه تصدق .. الميت ده انكتب له عمرجديد

واحدحرامى سرق باب من واحد مسطول ...... فالمسطولقعد يجرى وراه الحرامى ... فقام الحرامى حاطط الباب فى نص الشارع وجرى ....فالمسطولوقف عند الباب وقال له افتح يا جبان

واحد نايمجنب مراته بعد نص الليل و فجأه الباب خبط جامد فمراتهصحيت مفزوعه من النوم وهى بتصرخ يانهار اسود جوزى . راح جوزها نط من البلكونه
مدرسبيشرح على السبورة فىالفصل وظهره للتلاميذ فسمع صوت عالى جدا ، فقال اسكت ياواد ياحماده لـحسناضربك ، التلاميذ قالوا له حمادة مش موجود يا استاذ ... آم الاستاذ قاللهم لما ييجى تقولوا له

4 أغبياء راحو يلعبو بلياردو.... واحد منهم ركب علىالطرابيزة و قال لهم انا الجووون

مرهمجموعه هجموا علي شخص وفي ايديهم السلاح وسالوه :انتمعانا ولا مع الناس التانيين؟؟؟؟؟فرد الشخص برعب شديد وقالهم على الفور انا معاكوا طبعا.............. فقاوا له : احنا الناس التانين .. طاااااخ

واحد غبىقوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعديشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروهعاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه...... فبص لهم وقال: ياجزمكنت هتخنق

واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقالله ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين الجيشين ، قام الراجل طلع علىالجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولىبيها ......ورماها على جيشه

واحد جاله جواب ومكتوب فياخره ..... صندوق البريد ص.ب 44 ....... الراجل مفهمشيعني إيه ؟ سأل واحد تاني قال له ....يأخيبيقولك عايز صندل بني مقاس 44

امريكيوهندي وصعيدي تاهوا في الصحراء ولقو الخاتم السحري ولهم 3طلبات الامريكي طلب يرجعلأمريكا والهندي طلب يرجع للهند اما الصعيدي فشاف نفسه وحيد في الصحراء فطلبانه يرجع له ياهم

مصري يعبي انبوبة غاز قال لأمة ادعيلي قالتله روح ربنا يفتحهابوشك

اثنان صعايدة يلعبون الشطرنج فقال الأول : قتلتلك الحصانفأستأذنه الثاني بضع دقاق و عندما عاد اليه قال : سممتلك البهايم كلها

اثنينصعايدة راحو محطة القطار ولقو القطار مروح لحقو وراهواحد فيهم لحقه وركب والثاني ماقدروقعد يضحك ؟؟ الناس سالوه ليش تضحك قالهم الي ركب القطار هو المودع واناالمسافر

واحدة صعيدية رماها زوجها من الدور الثالت طلعتلهوقالتله بلاش الهزار التقيل ده

واحد صعيدي يمزح مع زوجتة قرصها بزرادية

واحد صعيدي قام يفتح التلفزيون آخر الليل تقول له مراتهليش تعمل كدة قال : عشان اشوف المذيعة وهي نائمه

واحد صعيدي عاوز يفجر نفسه بين اثنين اسرائيلين سوابروفا قبل يوم

واحدعنده مزرعة فراخ دخل المزرعة لقى كل فرخة بايضة بيضةواحدة... مسك فرخة من رجليها وقطعهاوقال للفراخ اللى مش هتجيب بكرة 5 بيضات هاقعها زى الفرخة دى... تانى يوملقى كل الفراخ بيضة 5 بيضات ماعدا فرخة بيضة 3 بيضات فقال لها اية دةفقالت لة استر عليا دة انا ديك

واحد صعيدي يجلس مع أصدقائه جاء له صديق يخبره أن القطارقد داس ولده قال لصديقه : تاني

كان في خمسة صعيدا سموا حالهون الشجعان الثلاثة

واحد صعيدي اشترى لوح تلج لاءه بينقط راجعه تاني

اثنين صعايده يلعبون شطرنج .. كيف انتهت اللعبه؟؟ الملكجتله جلطه من صراخهم

مرة واحد بقول لواحد صاحبه:الحق التعبان دخل اودة حماتكقاله سيبه يستاهل

اتصلتإحدى الزوجات من الصعيد بزوجها على الهاتف الجوال و صادفوجوده عند الحلاق فعندما أجاب ,سألهامستغرباً :كيف علمت بوجودي عند الحلاق ؟

مرهواحد جاب لممته دواء يخليها ترجع 20 سنه وره فتانى يومراح لها و قال (اه الحلاوه دى ومين العيل الصغير ده )قالت ( يانهارى أصل أبوك شرب الدواه كله

مره واحد اتصل بصاحبهفى التليفون.... ورد عليه ابنه الصغير بصوت واطى: الوبابا فين يا حبيبى... رد عليه: مشغول يا عمو.... طيبماما فين: قاله ماما كمان مشغوله. ياعمو.... قاله: طيب مشغولين فى ايه يا حبيبى... مع البوليس يا عمو.... وبيعملايه البوليس عندكم...... اصلى مستخبى منهم وبيدوروا عليا
مره المدرس سألالاطفال فى الفصل الى يفتكر نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ ...فسالهالمدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي ..فرد عليهالتلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذ
المدرس: يعيش السمك فى الماء... التلاميذ:يعيش يعيش يعيش

بلدياتنا الصغير بيسأل أبوه : ليه يابا ربنا خلج لناالودان فرد الأب : علشان نعرف العمة بتاعتنا ها تجف لحد فين

مرةطفل بلدياتنا راح للبقال فقال لة عمو عندك الشوكلاتة ام ربع جنية قال لة البقالنعم عندى فقال الطفل طيب بكام
دخل التلميذ علىمامته بيعيط قالتله فيه ايه ياوله قام قلها المدرس سألني مين اللي حفر قناةالسويس ماعرفتش قام ضربني قالتله عارفاك وعارفه شقاوتك ماحدش حفرها غيرك

مرةاستاد سأل طالب في اي فصل يسقط المطر فال له في الفصل اللى مالهوش سقف

التلميذ: بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ:وأنا مش مستعجل على الأولاد
مرةولد بيسأل أمه هو ليه بابا أصلع؟ فقالت له هذا دليل علي الذكاء الشديد فقال إذافلماذا أنت كثيرة الشعر؟

واحدبيستهبل اتجوز وحده بتستهبل ، خلفو واد ... لما خرج عمل فيها ميت

طفل بيسال ابوة بيقولو هيا البيضة بتمشي قالو لا قالواشمعنا انتا لما تيجي تنادي على ماما تقولها تعاليلي يابيضة

واحدة بتسأل أمها : هو بابا بيعرف يعوم؟؟ فقالتلها:بتسألىليه ؟؟؟ قالتلها أصلى سمعت بابا بيقول للشغالة أنا غرقان فى حبك)؟؟؟

مرةواحد ندل وصى ولادة وهو فى غرفة الانعاش يكونو ا اندل منه ، راحو فصلوا عنه جهازالاوكسجين

واحد مسطول ماشى فىبيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له:انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهىالهدوء وقال:لأ ... انا شفتك طبعآ بس مش فاكر فين؟؟

اتنين محششين راحو عزى ، فسالو اهل الميت هو مات ليه ،قالوا لهم ان رصاصة جت في راسه ، قالوا كويس ماجاتش في عينه

مره اتنين مساطيلواحد قال للاخر مش فيتنام فازت على امريكا فى الحرب واحنا فزنا علىاسرائيل .... المسطول الثانى قال له : يبقى كده احنا المفروض نصفى مع فيتنام

واحدبيسال صاحبه ليه الورق بيسقط في الخريف قاله اصله ما ذاكرش حاجه طول الصيف

واحد كل م ينزل منبيته يلاقى واحد قاعد جنب عمود بيدخن سيجارتين فساله عن السبب.. قالهانه متعود هو و واحد صاحبه ان يقعدوا يشربوا سجاير هنا، بس صاحبه ماتفبيشرب واحده ليه و واحده لصاحبه ...... بعد مده صاحب البيت شاف نفس الراجل تحتالعمود بيشرب سيجاره واحده فقاله انت نسيت صاحبك ولا ايه ؟؟؟؟ قاله: لأ اصل انا بطلت

مرة واحد مسطول لبس جزمة فردة حمرا و فردة بيضا فحطرجل على رجل شافو مسطول صاحبه و قال اول مرة اشوف واحد حاطت رجله علىرجلالي جانبه
الموسادقرر انه يشغل معاه واحد صعيدى يكون عميل ليهم
نقوا واحد اسمههريدى وسفروه تل ابيب وقعد هناك 4 شهور يتعلم لما اتعلم قائد الموساد قالهخلاص يا هريدى انته ارجع مصر ولم معلومات واحنا لما نعوزها نخدها منك
هريدى قاله يعنى يا فندى ابعتهالكم في جواب
قالهقائد الموساد جوابايه الله يخرب بيتك حتفضحنا وتودينا في داهيه انته تقعد في بيتكم واحنالما نعوز المعلومات نبعتلك عميل من عندنا يقولك ازيك يا هريدى وازى امك تعرفان دى كلمة السر وتديه المعلومات
هريدىسافر مصر وعدت الشهور والموساد احتاج لمعلومات
فبعتواعميل لهريدى يجيب منه المعلومات العميل ميعرفش شكل هريدى
راحعلى العنوان وسال البواب هو هريدى بيه ساكن هنا البواب قاله انهى هريدى فيهم فيه 4هريدى هنا
العميلخاف لينكشف قاله اللى في الدور الاول فالعميل خبط على الباب
وقالفي نفسه انا اقوله كلمة السر لو هو يدينى المعلومات لو مش هوه
اشوفاللى بعده
فتحهالراجل اللى في الدور الاول قاله ازيك يا هريدى وازى امك
قالهالراجل
انت غلطان في العنوان هريدى الداسوس في الدور الرابع
MANDO
مشرف
مشرف
MANDO

العذراء التِنِّين
تاريخ الميلاد : 03/09/1988
العمل/الترفيه : طباخ في مطعم بتزا هت
المزاج : رايق

خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسه فرفشه ههههههههههه ادخل واضحك   خمسه فرفشه  ههههههههههه   ادخل واضحك Icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 8:35 am

جمده جدا بجد

خمسه فرفشه ههههههههههه ادخل واضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ههههههههههه واحد مستعجل
» نكت جامده ادخل وهتضحك من قلبك وهتدعيلى
» حصريا لعبه تكن 3 ادخل وحمل رابط موباشر
» لعبه السنداوشات ادخل وحمل رابط مباشر
» حصريا برنامج تقطيع الاغانى mp3 ادخل وحمل رابط مباشر